HTML

Shyvana

2013.12.02. 04:05 Shirodrake

Az első 6300 IP-s karakter volt amit megvettem.

Előtte többnyire csak elhalálozni láttam az ellenfél oldalán, ám de sárkányok iránti rajongásom miatt egyértelmű volt a vásár.

Ahogy visszaemlékszem első használataira, még nem igen kezeltem méltó módon, mivel AP-re buildeltem, de ennek ellenére mégis rendkívül erősnek tartottam, és nem értettem hogy miként lehetnek vele az emberek annyira bénák, mint ahogyan azt korábban tapasztaltam.

Egy jól időzített R+W kombóval jó esélyünk van meghozni a győzelmet a csapatunknak egy 5v5-ös összecsapás esetén.

Persze azóta már tudom, hogy Shyvanát vagy tankra érdemes buildelni, vagy pedig AD-re.

Shyvana TOP lénen illetve a Dzsungelben állja meg  a helyét.

TOP

Rúnák és Mastery-k terén is egyértelműen a tankosság fokozására hajtok. (Kivétel a piros rúnák, mert abból AD-t nyerek) Mastery-k esetében fontosnak tartom a CC-k (mindenféle átok, ami korlátozza bajnokunk cselekvését) ellen védő képességeket.

Summoner spelleknek az Exhaust és Ignite párost tudom javasolni.

Az Ignite az természetes, hiszen közelharcos bajnokról van szó, és persze jól illika  tűz egy sárkányhoz.

Az Exhaust pedig a mobilitásunk miatt. nem fog minket még gyorsabbá tenni, de az ellenfelet jelentősen lelassítja ezzel megfosztva a menekülés esélyétől.

Kezdés

Cipő és 4 piros poti, vagy Cloth Armor és 5 piros poti.

Ja igen, azt el is felejtettem, hogy Shyvana nem használ manát, így arra nem lesz szükségünk.

Az első skill amit kiválasztunk és maxolunk a W.

Ami egy tűz örvényt idéz körénk és mágikus sebzést okoz minden körülöttünk lévő ellenséges egységnek, emellett pedig növeli a mozgási sebességünket is.

A képessége előnye Garen forgásával szemben, hogy közben képesek vagyunk használni az alap támadásunkat továbbiakban AA (Auto Attack). Ez azért is jó, mert alap esetben a képesség hatóideje csupán 3 másodperc ám minden egyes AA-val egy-egy másodpercre meghosszabbítjuk az idejét ezzel maximálisan 7 másodpercre növelhetjük

Ha sárkány alakban használjuk, akkor a lábunk alatt felgyullad a talaj sebzést okozva az arra járó ellenségeknek.

Támadáshoz üldözéshez illetve visszavonuláshoz is kiválóan alkalmas képesség.

A képesség a bónusz AD-ből nyer további sebzést

Másodlagos képességeink a ami ADből táplálkozik, és az alap támadásunkat erősíti, valamint az E amivel egy tűzlabdát lőhetünk ki, ez utóbbi AP-ből táplálkozik.

Sárkány alakban mindkettő egyszerre több ellenfélre is hat.

Mint ahogyan az Ultink is (R) Ami nem más, minthogy sárkánnyá változva ráugrunk az ellenfélre, illetve sárkány alakban tevékenykedve terrorizáljuk az ellenfelet a felturbózott képességeinkkel.

Buldleés. A majdnem full tank.

Az első item amire szükségünk van az a Sunfire Cape, ami az életünket és a páncélunkat növeli, emellett ad egy aurát ami 40 mágikus sebzést oszt minden közeli ellenfélnek. Ugye milyen jó ez a W-ve legyütt?

Ezt követi a Merkúr Cipő, ami a mágikus ellenállás mellett véd a CC-kel szemben. Fejlesztésnek egy Alacrity javallott.

A Harmadik tárgyunk egy Hextech Gunblade.

A képesség alap bónuszaiból nem fogunk sokat érezni, de a life steal és a spell wamp tovább növeli életben maradási időnket. Valamint leadható vele egy lövés, ami AP hiányában nem sebez túl nagyot, de jelentősen lassítja az ellenfél mozgását. Felfoghatjuk úgy is mint egy második Exhaust.

A fennmradó három helyre igány szerinti sorrendben fejlesztjük a.

Banshee's Veil, Spirit Visage és a Randuin's Omen nevü tárgyakat.

A Banshee egy pajzsot ad, ami elnyel egy ellenséges képességet. A Spirit kollektíven növeli a regenerációs képességeinket. (HP regen, Life Steal és Spell Vamp)

Mindkét tárgy az életerőt és a mágikus ellenállóságunkat növeli.

A Randuin pedig életet és páncélt ad, valamint egy aktiválható képességet, amivel a körülöttünk lévő ellenségek mozgását lassíthatjuk.

Kegyetlen mi? Háromféleképpen lassítjuk ellenfeleinket, miközben mi rendkívül gyors mozgási sebességgel rendelkezünk.

A buldel általánosan nyerünk életet páncélt és mágikus ellenállást, ezzel jó esélyeket adva egy vegyesen válogatott ellenséges csapat csapásaival szemben.

Alternatív lehetőség, ha Spirit, vagy a Banshi helyére egy Iron Solarit veszünk, a Gunbladet pedig a Warmog váltja.


A build ajánlott akkor, ha tankra van szükség, illetve az ellenfél erősen tud CC-zni.

Az AD build avagy a psztítás démona

Ha már a területre sebez, tegyük ugyan ezt az AA-val is, így az első tárgyunk a Hydra lesz.

A cipőnk pedig a Boots of Swiftness amivel nagyon gyorsak leszünk. W esetén ha jól emlékszem kb 680-as mozgási sebességet érhetünk el.

Egyszer volt egy ötletem, mi lenne, ha csinálnék egy One Punch Shyvanát.

Gondoltam Full AD Crit, egy Trinity, aktiválom a Q-t és hatalmas csapást mérek az ellenfélre.

Ám a játék törvényei miatt ez nem valósulhatott meg, de ennek ellenére így is hatalmas pusztítást képes véghezvinni.

A Build összetevői nem igen hordoznak speciális tulajdonságokat, így csak egy lista az öt tárgyról.

Hydra területi sebzés, life steal

Gunblade life stal, spell wamp, lassító lövés.

Infy A kritikus sebzés növelése illetve esély kritikus sebzésre.

Infy Esély kritikus sebzésre. Kettő ebből drága ugyan, de nincs alternatív nagyot sebző és CrC-t adó tárgy.

Választhatóak a 6. helyre:

Fantom  Támadási sebesség, kritikus támadás esély növelése, valamint átmehetünk az egységeken.

Statikk Fantomhoz hasonló, de áthaladás helyett villámokkal tölthetjük fel támadásainkat, ami 100 mágikus sebzést oszt 4 közeli ellenfélnek. A támadás kritelhet, így jelen esetben 250 sebzésről beszélünk.

Trinity Keveset ad a támadáshoz, a támadási sebességhez illetve a Kritikus sebzéshez, de a passzívja jelentősen kárpótol, hiszen képesség hasunálat után az AD-nk kétszeresét adja bónuszként az AA-hoz. S mivel 60% esély van kritikus csapásra így egy támadásunk 4,5x-ös szorzóval rendelkezik.

Ha összeszámoljuk,  hogy a build kb 400 AD-t biztosít, akkor 1800 sebzés érhető el egy csapással.


A build jelentős támadó erőt biztosít, valamint nem kevés bónuszt ad a W sebéshez.

Ámbár szemmel látható módon nem igen van benne támadásis ebességet növelő tárgy, csak egy..

Az ok pedig nem más, minthogy pont elég arra, hogy hét másodpercre növeljük a W hatóidejét.

Szólj hozzá!

Címkék: tank ad build shyvana

A bejegyzés trackback címe:

https://lolnoob.blog.hu/api/trackback/id/tr655670775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása